Hook

Starteriet

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda, Jedi Master

Facebook

Hav altid et knivskarpt hook (Indledning), så du har fanget din modtagers opmærksomhed fra start. Jo bedre du kommer fra start, des bedre er dine chancer for, at din modtager ikke mister interessen undervejs.

Gør dit hook kort, præcis og forståeligt. For helt ærligt, så skal den bare vække opmærksomhed og undren hos dit publikum.

En god måde at lave et hook på er ved at stille et spørgsmål, som sætter skub i modtagerens tanker. Gerne et personligt spørgsmål. På den måde fanger du dit publikums opmærksomhed og tvinger dem til at forholde sig til det, du har på hjerte.

Lav ikke dit hook længere end et par linjer, da det korte og præcise hook skaber mere opmærksomhed end det lange og indviklede. Hold det simpelt og konkret.

Brug Pitcherifics suveræne pitch værktøj til at skabe, træne og forbedre dit pitch

Pitcherific